Category: Biskut Raya

semperit susu 9

Semperit Susu Gebu, Enak, Rangup

ShareSaya jarang sekali buat kuih raya. Sebabnya buat kuih ni memang leceh. Kene layan sebiji-sebiji kuih tu macam tuan puteri, kene hadap sebiji demi sebiji untuk kuih tu tampak cantik menarik. Mak aih, ibucergas memang jadi tak cergas dibuatnya. Buat kek jauh lebih senang...

Sugar Cookies 0

Sugar Cookies

ShareMiahaihaiaahia…gatai tangan nak cuba. Ala, saje nak main2…jangan bandingkan la ye dengan orang yang expert. Dah lah saya ni bidan terjun. Belajar pulak tak punya guru. Main redah je. So, hasilnya tentulah macam budak tak habis belajar. Tapi, jadilah kan untuk sedakar lepaskan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...