Butter Cake – Coffee Flavour

 

Order dari Wawa, seorang ibu mengandung yang sedang mengidam. Buttercake perisa coffee. Namanya sama dengan saya. Tapi bukan saya yang mengandung. Muehehehehhe. Design simple2 je. Maklumlah, tak pergi kelas. Teringin bebenor nak buat rosses yang betul2 rosses. Bukannya rossette yang pakai nozzle macam ni. Haih. Tapi entah bila nak belajar tah. Tunggu je laa. Hehe.

 

 

 

Kemudian, saya rasa macam geram pulak. Teringin pulak coffee cake. So, saya buatlah satu yang sama tapi tak serupa~!! Hehe. Semuanya sama, kecuali boarder dinding tu saya buat licin jek. Nak makan sendiri kot. Tak perlulah fancy2.

 

 

 

Yummeh.

Resepi? Oh… resepi buttercake vanilla biasa macam sebelum ni. Cuma saya gantikan vanilla tu dengan perisa coffee dan emulco coffee. Buttercream pun resepi sama sahaja. Cuma gantikan vanilla juga dengan emulco coffee.

Selamat mencuba.

>

>

 

 

1 thought on “Butter Cake – Coffee Flavour”

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *